2014-08-01

Because it's friday and I feel like screaming - lady style!



Det her er den fedeste og mest spøjse/syrede sang jeg længe har hørt. Jeg får næsten lyst til at gå ud på altanen, flashe bh'en og råbe med noget alkoholisk i hånden. Dog styrer jeg mig lige - jeg skal jo være et godt forbillede for lille Arthur. Han skal ikke tro, at hans mor er en balladekrage. Tror også hurtigt jeg ville fortryde det - medmindre ingen var der til at se mit optrin. Vælger dog ikke at tage chancen - bliver indenfor istedet med højtaleren skruet op (det er jo fredag) og skråler med eventuelt med noget alkoholisk i hånden.

Giver sangen dig lyst til at skråle med eller er den lidt for langt ude?

//This is the coolest og wackiest song I've heard in a long time. It almost gives me the erge to walk out on the balcony, flashing the bra and yell something not so appropiate with some alcoholic beverage. But I won't, because of Arthur - of course and I think the regret would be to great. I've decided to stay in - listen loud, sing along maybe with a alcoholic beverage.

Do you agree or dose earplugs sound more apealing? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...