2014-08-04

New untitled painting


Jeg fik et kreativt indspark af 1 styk flaske Lambrusco og filmen Eat, pray and love (genial film, jeg blev nødt til at se af 2 omgange - 1 gang om fredagen (blev for optaget af maleriet til at se sidste del) og 1 gang om lørdagen (faldt i søvn i midten af den). Jeg besluttede at blande alle mine farver og bare starte fra en ende af. Det her er så resultatet. Undervejs i penselstrøgenes vandring jagtede jeg en uvorn Arthur, flæbede om tanken at jeg kunne risikere at miste fuglene (hvis de begyndte at blive stressede over, at han hele tiden hoppede op af buret), drak mere Lambrusco og tog mig et blik eller to på filmen undervejs - så vist slutningen af den. Om jeg er tilfreds er en anden sag - der er ingen tvivl om, at der er kommet mange følelser op undervejs, men må ærligt indrømme at de andre malerier med hjerterne og især den med fingermalingen tiltrækker mig mere. Det kan være at jeg er begyndt at finde min maleriske vej.

Hvad tænker du?

//After drinkring a hole bottle of Lambrusco and semi-watching the grand movie Eat, pray and love I had an incredible erge to start painting - so I did, and this is the result. I decided to mix all of my colours and just take it from there. While painting I had to chase Arthur around (troublemaking kitten), crying about the possible lost of my birds (if Arthur keeps up jumping on their birdcage and stressing them), kept drinking the great Lambrusco and glancing on the movie. If the painting should be titled, it could maybe be called something like: Chasing Arthur and weeping over the fictional lost of my bird family. Many emotions in one small painting. I think my next move is to get back to the fingerpainting and hearts - I feel more connected to them.

What do you think?          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...