2014-08-11

The Arthur News Weekly

Mandag er en bitch. Meget ofte i hvert fald - eller hvornår hader man ikke lige mandage? Der er skrevet sange om det, og Arthurs bror fra en anden mor Garfield hader dem også. Mandage er langt fra lasagne. Med dette højst velsmagende billede vil jeg overlade jer trygt i poterne til den nye killing i nyheds-kuldet (også føromtalte) Arthur. Ja, Arthur har ordet.






Min mor har lært mig at være høflig overfor fremmede, så længe de ikke er hunde (så langt går mine nerver ikke), så jeg vil ønske jer hjertelig velkommen til mit lille hjørne på mors blog. Gad vide om jeg burde bruge ordet "mor" så meget? Jeg har fået lov til at skrive om mine bedrifter og tanker, ved ærligt talt ikke hvad min mor har gang i. Kan starte med at sige at min biologiske mor hedder Rita, og jeg har en søster med langt flere hår end jeg har! Desuden er hun grå i pelsen, hvor jeg er knaldrød - eller i hvert fald rød! Jeg er næsten 13 uger gammel, jagter uldne edderkopper i mine drømme og elsker at klatre i træer. 

Jeg er ret sikker på min mor har været ret træt af mig i den her uge. Jeg har haft et par uheld med nr. 2 og lagt spor af det, hvor der ikke burde være det (altså udenfor kattebakken), og hun har skulle gøre mig ren steder, som hun vrissede over. Derudover endte jeg en nat udenfor døren (i gangen), fordi jeg havde irriteret fuglene om natten. Hvorfor skal det også være så fristende at klatre på buret? Blev heldigvis lukket ind meget tidligt om morgenen(slet ikke pga. min mijaven), så jeg endelig kunne putte lidt med mor.

Der skete det sjoveste igår, hvor mor og jeg var ude at gå. Vi er på vej hjem fra en gåtur, hvor hun flipper ud over at der sidder en langbenet edderkop på hendes skulder. Efter den er væk går vi hjem. Alt er godt til hun ser sig i spejlet og ser edderkoppen kravle på hendes hår. Endnu et flip. Edderkoppen lander efter akrobatiske bevægelser på gulvet, hvor den løber afsted. Har aldrig hørt mor skrige så meget - men har så heller ikke boet her så længe. Hun beder mig om at jage den, hvilket jeg så mijavende gør, efter hun har præciseret dens lokation med en masse pegen. Man er vel sulten. Det ender med at hun skrigende fejer den op og rystende kaster den udover altanen. Håber mor er bare lidt stolt nu og mindre irriteret...

//Monday is a bitch. When don't you hate it? Songs has been written about it and Garfeld is against it. Monday is no lasagne! With this image in mind I will proudly present to you my little guy Arthur.

Welcome to my news corner. My mum has given me the space to tell you about my thoughts and what I do. My real mothers name is Rita, and I have a very hairy sister that is grey, while I am red. I am almost 13 weeks old, I chase spiders in my dreams and I love climbing trees. 

I am pretty sure that my mum is tired of me. I had a few accidents with number 2, and I left traces of it where there shouldn't be none (outside the litterbox), and she had to clean me places, that she did not like. There was one night she sort of kicked me out - on the hallway. I had messed to much with the birds. Why is climbing the birdcage so appealing? Fortunately she let me in early in the morning.

Yesterday the funniest thing happened. We (she) were walking home from a pleasent walk/climbing of trees, when she flipped over the sight of a spider. After shaking it of we continued home. All good - until she flipped out over seeing the same spider in the mirror moving in her hair. She keept flipping with screams to the spider landed on the floor. She asked me to chase it - or more likely to kill it. Which I sort of did, till she threw the remainings out over the balcony. I hope mum is a little proud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...