2014-09-17

I'm Sorry - 55 fiction

I have written a new 55 fiction. It's really catching on in my head. It's in english, not surprising when you read the title. Would love to hear what you think about it, or if you also write this kind of thing.

Flea update: It's not itching that much anymore - but I sort of can feel it again when typing this. I can't wait until Arthur is flea free - and flea poop free! Even though it will take months - stupid flea eggs! Not surprising I have chosen to continue the Frontline Combo treatment for about rest of his life!     

4 kommentarer:

  1. God formiddag Ditte,

    jeg synes, at det er meget stærkt skrevet/udtrykt og faktisk meget smukt :-)
    Jeg synes du skal blive ved med at komme på at skive sådanne følelser og udtryk og når du har en samlet stak af disse skrivelser, så prøv at få det udgivet.
    Jeg tror bestemt det vil kunne sælge, måske især som net/mobil bog:-)

    Det var mine tanker.
    Har du set min venindes lækkerier her? :
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/09/lakrids-kys.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine tanker :) Vil da helt sikkert overveje det!

      Slet

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...